czwartek, 7 stycznia 2021

馃憵 Event Zimowy 2020/2021 - Jak to wystylizowali? 馃憵

 Witajcie!

Event Zimowy 2020/2021 na Awatarii, za nieca艂e dwa tygodnie dobiegnie ko艅ca. 

Chyba ka偶dy z nas wie, 偶e zosta艂y dodane nowe stroje. I dlatego dzi艣, przedstawi臋 wam, jak wystylizowali to inni gracze.

Zapraszam do dalszego czytania!


Oto kilka propozycji ode mnie: 





Stylizacje graczy:

psycha siada:


Stylizacja sama w sobie jest 艂adna ale w艂o偶y艂a bym nieco inne spodnie. Widz臋 tu te偶 kurtk臋 w kolorze niebieskim ale nie za bardzo ona mi w tej stylizacji pasuje. Dlaczego? Nic na sobie nie masz niebieskiego. Bardziej dla mnie by tu pasowa艂a kurtka w kolorze bia艂ym a nie niebieskim.

8,5/10

Iskierka

 
Stylizacja Iskierki bardzo mi si臋 podoba. Wszystko do siebie idealnie pasuje, opr贸cz tych but贸w, poniewa偶 s膮 one w kolorze jasno-niebieskim, a co prawda nic na sobie w takim kolorze nie masz. 

9,5/10

Vanessa


Stylizacja Vanessy wida膰, 偶e jest przemy艣lana. Wszystko dla mnie tu idealnie pasuje. Wida膰, 偶e znasz si臋 na modzie kochana!

10/10

daj bucha


Stylizacja daj buchy wida膰, r贸wnie偶 jest przemy艣lana jak stylizacja Vanessy. Wszystko tutaj do siebie pasuje. 

10/10

dresiara


Hm. Wybra艂am t膮 stylizacje tutaj do pokazania z racji, 偶e jest oryginalna w swym rodzaju. Nie wywo艂a艂a ona za bardzo sza艂u. Ta bluza zwi膮zana w pasie nie pasuje mi za bardzo do spodni kt贸re na oko wydaj膮 si臋 by膰 eleganckie. Stylizacja z艂a nie jest. R贸wnie偶 bym tu zmieni艂a lub zdj臋艂a t膮 czapk臋, bo wtedy by to jako艣 inaczej lub te偶 lepiej wygl膮da艂o.

5,5/10

Suzi


Stylizacja r贸wnie偶 tutaj nie wywo艂a艂a sza艂u. Buty do tej stylizacji tutaj najwyra藕niej nie pasuj膮. Wzi臋艂a bym tutaj jakie艣 bardziej elegantsze buty. Przyczepi臋 si臋 tu r贸wnie偶 do bluzki, kt贸rej prawie w tej stylizacji nie wida膰.

6/10

ARABELLA


Stylizacja Arabelli przyznam szczerze bardzo mi si臋 podoba. Wszystko tutaj do siebie r贸wnie偶 idealnie pasuje. Nie ma si臋 do czego przyczepi膰 haha. 

10/10

22222222222


Stylizacja jest 艂adna, tylko nie wiem po co tu ten pas. Nie jest do tej stylizacji zbytnio potrzebny.

9,5/10

I na tej stylizacji ko艅czymy dzisiejszy post. Czyja stylizacja spodoba艂a Ci si臋 najbardziej? Napisz w komentarzu.

Do zobaczenia!

MARTA

 




8 komentarzy:

  1. Wed艂ug mnie s膮 osoby na awce kt贸re wystylizowali o wiele lepiej niekt贸re ciuszki.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Wiem, 偶e s膮. Ale tylko te osoby spotka艂am na Awce wi臋c...

      Usu艅
  2. styizacja arabelki mi si臋 bardzo podoba / Kasia

    OdpowiedzUsu艅
  3. a mo偶e zrobi艂abys cz臋艣c 2? Teraz pod koniec ewentu jest du偶o os贸b kt贸re kupi艂y rzeczy (te nowe) Bardzo prosze pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Mo偶e zrobi臋. R贸wnie偶 pozdrawiam ;*

      Usu艅
    2. Kiedy cz臋艣膰 druga? Nie 偶eby co艣, ale min臋艂o 5 miesi臋cy.

      Usu艅
  4. Pozdrawiam czytaj膮cych z 2021! :D

    OdpowiedzUsu艅